اولین اپلیکیشن گوگل برای اپل واچ ارائه شد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
بازدید : 443
نویسنده : بنیامین سلمانی
اولین اپلیکیشن از سری اپلیکیشن های شرکت گوگل که برای سازگارشدن با دستگاه اپل واچ آپدیت شده است Google News & Weather نام دارد. مانند تمامی اپلیکیشن های عرضه شده این شرکت برای گوشی های هوشمند، Google News & Weather را نیز می توانید به رایگان از اپ استور دریافت کنید. کار این اپلیکیشن گردآوردن خبرهای مختلف از سرتاسر رسانه های جهان و ارائه آن در کنار وضعیت آب و هوای محلی شماست. شاید اگر از افراد مختلف می پرسیدید که گوگل کدام اپلیکیشن خود را به مقام نخستین اپلیکیشن سازگار با اپل واچ نائل خواهد کرد کسی نام از Google News & Weather نمی برد.
 
 
اگر بخواهیم منصف باشیم باید گفت که متأسفانه رابط کاربری این اپلیکیشن چندان جذاب نیست. حتی می توان در مقایسه با اپلیکیشن هایی نظیر Dark Sky و Yahoo! آن را بد نیز خطاب کرد. عنوان های فوق و اپلیکیشن پیش فرض نمایش آب و هوای اپل که روی اپل واچ وجود دارد از رابط کاربری خواناتری برخوردارند.
 
گوگل طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها را با کاربردهای مختلف برای دستگاه های آیفون و آیپد عرضه کرده است. اپلیکیشن هایی نظیر گوگل سرچ و گوگل مپس که آپدیت شدن هر یک از آن ها برای دستگاه اپل واچ را می توان یک رویداد قابل توجه تلقی کرد. آپدیت عنوان هایی مهم تر از Google News & Weather برای اپل واچ طبیعتاً بیشتر می تواند موجب خوشحالی کاربران شود. اما حداقل فایده ای که عرضه این اپلیکیشن دارد اثبات این موضوع است که گوگل اپلیکیشن های خود برای گجت های پوشیدنی را محدود به پلتفرم Android Wear نکرده و کاربران اپل واچ را نیز از آن ها بهره مند خواهد ساخت.
 
 
منبع:جی اس ام



:: برچسب‌ها: اپل واچ , گوگل ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 747
بازدید کل : 123292
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com